maandag 2 januari 2012

2012


Op 21 december samen met mijn zus en twee van haar vriendinnen een leuk kerststuk vervaardigd. Dat staat nu enkele weken te pronken op de eetkamertafel. Ik heb daar nog een klein kerstboompje bij gezet. Het ziet er gezellig uit: kerststukje, kerstboompje en de vele kerstkaarten die ik in de loop van december heb ontvangen. Verder heb ik hier en daar in de kamer wat andere kerstversiering aangebracht. Met de kerst plus oud & nieuw was ik niet thuis.
Op eerste kerstdag met twee zussen, zwager en de schoonmoeder van mijn jongste zus wezen kerstbrunchen. Op tweede kerstdag een mooie wandeling gemaakt met jongste zus en twee vrienden van haar. Een leuke wandeling, georganiseerd door het Drentse Landschap bij Hooghalen (het Herinneringscentrum). Stom genoeg mijn fototoestel vergeten mee te nemen.
Oud & nieuw bij mijn jongste zus doorgebracht. Gekeken naar o.a. Youp van 't Hek. Om 0.00 uur de champagnefles ontkurkt en op 2012 geklonken. Hopen dat het een goed, gezond en sportief 2012 zal worden!

Geen opmerkingen: