maandag 23 januari 2012

Meppeler Sportgala


Vorige week donderdag vond het jaarlijkse Meppeler Sportgala plaats. Deze keer mocht ik zelf aan de bak. Met een groepje judoka's, jiu-jitsu-ers en karateka's hebben we voor de openingsact gezorgd. We kregen slechts vijf minuten de tijd voor onze act, maar het is weer een kans om gratis naamsbekendheid te verkrijgen. Uiteraard hadden we van tevoren uitgebreid gerepeteerd. De demo verliep heel goed. Als deelnemer mochten we op het toneel in de coulissen de rest van het Sportgala bijwonen. Voor ons was alles goed te zien. In de pauze heb ik op verzoek (in karatepak) nog meegedaan aan een demo "Drums alive" in de foyer van de schouwburg. "Drums alive" wordt uitgevoerd op een grote bal met drumstokken. Ik doe dit al een tijdje op de maandagavond meteen na mijn karateles. Leuk om te doen. Ik wil er nog eens wat foto's van maken. Ik heb via Google even wat informatie (foto's) opgezocht. Als je via Google "Drums alive" opzoekt, vind je ook wat filmpjes op YouTube. Daarna had ik tijd om me om te kleden en de rest van het Sportgala in "burger" bij te wonen. Een boeiende avond gehad.

Geen opmerkingen: