dinsdag 13 december 2011

Diverse activiteiten


De afronding van de kunstcursus "Nader bekeken" betekende niet dat ik me ging vervelen. Inmiddels was ik gestart met een cursus Picasa van Seniorweb. Deze cursus bestond uit vijf lessen. Met Picasa kun je foto's beheren en bewerken. Ook kun je z.g. webalbums maken. Van deze albums kun je bijvoorbeeld een link naar familie, vrienden en/of kennissen mailen. Daar moet ik nog wel terdege op oefenen. Wel heb ik gezien dat de foto's die bij mijn berichten op deze weblog staan, als webalbum in Picasa te zien zijn. Als ik het cursusboek nog goed bestudeer, kan ik de webalbums wellicht gaan uitbreiden.
Verder ben ik woensdagavond 7 december met twee mensen van De Zwerfkei (de vereniging waarvan ik vrijwilliger en bestuurslid ben) naar de uitreiking van de "Meer dan handen Awards" geweest. De gemeente Meppel wilde hiermee vrijwilligers en de bijbehorende organisaties in het zonnetje zetten. De Zwerfkei was binnen de categorie "Verbinding" één van de drie genomineerde verenigingen. Tot onze grote vreugde viel De Zwerfkei in de prijzen. Naast de Award bestond de prijs ook uit een checque van € 500,00. Wij kregen deze prijs i.v.m. ons jaarlijkse Integratietoernooi Waterbasketbal. Aan dit toernooi nemen diverse teams (gehandicapten en niet-gehandicapten) deel. Het samen sporten staat hierbij centraal. Dit jaar organiseerden we dit toernooi voor de tiende keer. We zien daarom deze Award als een bekroning op ons vrijwilligerswerk.
Op de foto: Enkele trotse Award-winnaars.

1 opmerking:

Wannabook zei

Gefeliciteerd met de award, Sparklet! Ook zonder zo'n prijs is het leuk om te doen, maar met zo'n erkenning moet het nog leuker zijn!