zondag 26 januari 2014

Enkele activiteiten vanaf medio januari

Foto: Deze lampen heb ik gekozen

Op zaterdag 18 januari heb ik een nieuwe lamp (of eigenlijk lampen) uitgezocht voor boven de nieuwe eettafel. Het was moeilijk om iets uit te kiezen uit het uitgebreide assortiment. Wel zal ik even geduld moeten uitoefenen i.v.m. de levertijd (vier tot zes weken). Ik ben uiteraard nog steeds tevreden over mijn nieuwe interieur.


's Avonds ben ik naar Schouwburg Ogterop geweest om de voorstelling "Schettino" van Erik van Muiswinkel te zien. Een goede voorstelling, hoewel ik Lenette van Dongen met haar "Roedel" een stuk beter vond. Na de voorstelling hoorde ik opeens mijn naam roepen. Tot mijn verrassing zag ik oud-collega Bep die met haar man Frans ook in de zaal hadden gezeten. Leuk om onder het genot van een glaasje wijn nog even bij te praten.

Gisteren (zaterdag 25 januari) ben ik met het Waterbasketbalteam van De Zwerfkei op pad geweest. In Roden werd het tweede waterbasketbaltoernooi van dit seizoen gehouden. Helaas was ons team weinig succesvol. Vanmiddag heb ik ook een kort verslag over het toernooi op de weblog van SV De Zwerfkei geplaatst.

Geen opmerkingen: