maandag 1 februari 2010

Sporten voor Haïti

Afgelopen zaterdag ging in het sportcentrum (waar ik ettelijke keren per week train) de
Haïti-week van start. Behalve work-outs voor Body Combat, Zumba en Body Jam was er
s'-middags ook nog een RPM marathon. Je kon je opgeven voor 1, 2 of 3 uur fietsen. Per uur werd een donatie van € 5,00 gevraagd. Ik had al eerder aan een RPM marathon deelgenomen en daarom had ik me voor 3 uur fietsen aangemeld. De actie was een succes. Alle 35 fietsen waren bezet door RPM-ers. Er werd behoorlijk fanatiek gefietst en de sfeer was uitermate goed. Tussen de bedrijven door werd je goed verzorgd. Bidons werden voor je gevuld en verder werd je voorzien van stukjes banaan en appels. Wel vermoeiend: 3 uur achter elkaar (weliswaar met twee korte pauzes) fietsen. Ik ben blij dat ik het gered heb. De zaterdagavond heb ik op de bank doorgebracht. Zondagmorgen ben ik wezen zwemmen om al te veel spierpijn te voorkomen.
Vanmorgen hoorde ik dat de actie voor Haïti tot nu toe € 2000,00 heeft opgebracht. Ik ben trots op "mijn sportschool".

1 opmerking:

Wannabook zei

Drie uur fietsen op een fiets die niet van z'n plek komt! Mijn complimenten, Sparklet! Bij "mijn" sportschool is eenzelfde actie (hoort bij hetzelfde concern). Maar drie uur fietsen vind ik toch wat veel! Ik heb een bedrag overgemaakt voor Haiti en ga donderdag, zoals elke week, gewoon naar mijn uurtje bodybalance.