dinsdag 10 juni 2008

YouTube (ding 16)

Vorige week nog een poging gedaan om te chatten. Lag het aan het warme weer of aan mij? Ik heb wel een boodschap ingetypt, maar ik kreeg geen reactie. Wellicht was het tijdstip (laat in de avond) ook niet goed gekozen. Ding 15 heb ik maar even overgeslagen. ZEN heb ik zelfs nog niet uitgepakt. Laat staan geïnstalleerd. Ik ben niet zo'n held in dat soort dingen.
YouTube heb ik wel vaker bekeken. Tijdens het sporten (bijvoorbeeld RPM) hoor ik nog wel eens een song die mij aanspreekt. Ik vraag dan vaak om welke titel het gaat. Meestal probeer ik via YouTube te achterhalen van welke artiest of groep een bepaalde song is (en op welke cd). Dat kan natuurlijk ook via de website van de Centrale Discotheek Rotterdam. Het aardige van YouTube is, dat je vaak de song in z'n geheel kunt beluisteren en de bijbehorende clip kunt bekijken. De geluidskwaliteit van mijn PC is niet bepaald geweldig. In plaats daarvan vraag ik gewoon cd's etc. aan. Het beluisteren van muziek via de geluidsinstallatie heeft toch wel mijn voorkeur.
Even proberen: Kan ik ook een liedje + filmpje van YouTube linken? http://nl.youtube.com/watch?v=L0f9l5FZeLU&feature=related

Geen opmerkingen: