woensdag 30 april 2008

Flickr (vervolg)











Nog een foto van Flickr gehaald en ja hoor: weer zo'n vierkantje met een kruisje erin. Ik doe duidelijk iets verkeerd. Deze foto kwam ik tegen bij het "sorteren op kleur". Op Flickr kwam ik ook nog een foto tegen van een Boeddhahoofd te midden van boomwortels. Zelf heb ik daar nog een ouderwetse foto van. Ik heb nog getracht om het Boeddhahoofd rechts in blog te plaatsen (boven de Boeddha in nonchalante houding). Dat wilde echter niet lukken. Ik probeer nog een dergelijke foto via een andere weg op te zoeken. Misschien lukt het dan wel. Ja! Via Google heb ik toch nog eenzelfde soort foto gevonden. Helaas wat aan de kleine kant!

1 opmerking:

Wannabook zei

Uiteindelijk is het je toch maar gelukt om de foto zichtbaar te krijgen!
Ik maak meestal gebruik van de aanduiding "blog this" en dat lukt altijd.
Succes met je verdere tocht langs de 23 dingen.