dinsdag 1 april 2008

Flickr

Via de 23 dingen optie naar de site van Flickr gegaan. Op de site eerst wat rond gesnuffeld. Helaas ben ik zelf niet zo'n fotograaf. Sterker nog: ik heb geen digitale camera. Wel een leuke foto ontdekt van een Boeddha die er wel heel merkwaardig bij zit. Eerst eens kijken of ik die foto een beetje redelijk in dit artikel kan plakken. Zou het lukken?? Nee, helaas. Flickr doet niet wat ik wil!
Vervolgens heb ik de foto van die vreemd zittende Boeddha aan de rechterkant (in de marge) van mijn Blog geplaatst. Deze week wil ik kijken wat Flickr nog meer te bieden heeft.

2 opmerkingen:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Hoi Sparklet, wat fotograferen betreft zijn wij lotgenoten. Maar je hoeft zelf niet goed te kunnen koken om van lekker eten te kunnen genieten, of zoiets?
Je bent een stugge doorzetter en al zag je er eerst tegenop - je kijgt toch ding voor ding onder de knie. Chapeau.

Sparklet zei

Dat geeft de burger moed! Hoewel: voor de medemens zou het toch prettig zijn, als ik ook goed zou kunnen koken. Dan durven ze het ook aan om eens bij mij te komen eten.