dinsdag 23 december 2008

Kerststukje

Vorige week met mijn zus naar een workshop geweest. Het leek ons een goed idee om ons op het maken van een kerstbol te storten. Voor mijn zus was het niet de eerste keer, voor mij wel. Wat spannend! Ik ben al blij als ik een bos bloemen een beetje redelijk in een passende vaas kan zetten. Tijdens de uitleg kreeg ik het al benauwd. Paniek! Waar was ik aan begonnen? Gelukkig ging het toch wel beter dan ik gedacht had en na ruim een uur had ik toch een redelijk goed gelukt kerststukje voor me staan. Het staat nu in de huiskamer. Af en toe kijk ik er met trotse blik naar. Toch leuk om af en toe iets totaal anders te ondernemen. Misschien met Pasen een ander kunststuk??

1 opmerking:

Wannabook zei

Verborgen talenten, Sparklet!
Ik wens je fijne kerstdagen toe en een heel goed 2009. Wie weet, ontdek je nog veel meer talenten!