dinsdag 2 september 2008

Meer vrije tijd

Na een hectische periode ben ik vanaf maandag 1 september j.l. gestopt met werken. Vorige week donderdag was de afscheidsreceptie. Volle bak, er waren veel collega's, oud-collega's en niet te vergeten: mijn naaste familieleden op komen draven. Het was hartverwarmend dat er zoveel mensen de moeite hebben genomen om afscheid van mij te nemen. Ik vond het een zeer waardevolle afsluiting van mijn loopbaan (42 jaar in het bibliotheekvak).
De komende weken wil ik vooral veel leuke dingen doen. Daar hoort o.a. sport bij. Nu kan ik ook overdag gaan sporten. Verder ben ik van plan diverse musea te gaan bezoeken. Als het mooi weer is, ga ik me op het buitenleven storten: fietsen, wandelen bijvoorbeeld. Of met een mooi boek in de tuin gaan zitten.
Eén van mijn goede voornemens: bij minder mooi weer wil ik weer regelmatig gaan webloggen. Dit is derhalve mijn herstart.

2 opmerkingen:

Wannabook zei

Klinkt goed, Sparklet! Ik ga me nu even een korte tijd in een werkloze periode begeven. Een kleine vingeroefening, misschien. Maar die vingeroefening zit wel boordevol antieke cultuur en zo!
Tot op onze weblogs.

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Hallo Sparklet! Ik zag in Netvibes dat je een bericht geplaatst had. Leuk dat je er mee doorgaat. Zo kun je met je belevenissen als pensionada ons vast voorbereiden op wat komen gaat (al duurt dat bij mij nog even).
Tot een volgend bericht en hartelijke groet.